Skip to main content

Moving Gjennomsnittet Budsjett


Flytte gjennomsnittlig - MA BREAKING DOWN Moving Average - MA Som et SMA-eksempel, vurder en sikkerhet med følgende lukkepriser over 15 dager: Uke 1 (5 dager) 20, 22, 24, 25, 23 Uke 2 (5 dager) 26, 28, 26, 29, 27 Uke 3 (5 dager) 28, 30, 27, 29, 28 En 10-dagers MA ville gjennomsnittlig sluttprisene de første 10 dagene som det første datapunktet. Det neste datapunktet vil slippe den tidligste prisen, legge til prisen på dag 11 og ta gjennomsnittet, og så videre som vist nedenfor. Som nevnt tidligere lagrer MAs nåværende prishandling fordi de er basert på tidligere priser, jo lengre tidsperioden for MA, desto større er lagret. Dermed vil en 200-dagers MA ha en mye større grad av forsinkelse enn en 20-dagers MA fordi den inneholder priser for de siste 200 dagene. Lengden på MA å bruke, avhenger av handelsmålene, med kortere MA'er som brukes til kortvarig handel og langsiktig MAs som er mer egnet for langsiktige investorer. 200-dagers MA er mye etterfulgt av investorer og forhandlere, med brudd over og under dette bevegelige gjennomsnittet regnes som viktige handelssignaler. MAs gir også viktige handelssignaler på egen hånd, eller når to gjennomsnitt overgår. En stigende MA indikerer at sikkerheten er i en uptrend. mens en fallende MA indikerer at den er i en downtrend. På samme måte er oppadgående momentum bekreftet med en bullish kryssovergang. som oppstår når en kortsiktig MA krysser over en langsiktig MA. Nedadgående momentum er bekreftet med en bearish crossover, som oppstår når en kortsiktig MA krysser under en langsiktig MA. Tips for å flytte på et budsjett 8211 Guide til pakking 038 Flytte kostnader Tilbake i 2008 begynte jeg hva som var en serie på fem beveger seg de neste tre årene. Tre av bevegelsene var lokale, og to langrenn. I løpet av denne tiden lærte jeg meg mye om å flytte ndash, spesielt hvor dyrt det kan være. Jeg lærte også litt om hvordan du kan spare penger når du bytter hjem. Mens mange utgifter er uunngåelige, er det mange måter å holde kostnadene nede ved å planlegge fremover, sammenligne priser og omdefinere antagelsene om dine bevegelige alternativer og utgifter. Endre din adresse Så snart du vet din nye postadresse, besøk USPS for å sette opp videresending av post. Du kan til og med indikere den nøyaktige dagen du vil at de skal starte videresending av e-posten din. Det er tre grunner til å gjøre dette: Jo lenger du venter, jo mer sannsynlig er du å glemme å endre adressen din. Dette kan føre til at viktig post blir returnert til avsenderen eller, enda verre, å bli åpnet eller kastet ut av personen som beveger seg inn i ditt gamle hjem eller arver din tidligere postkasse. Posttjenesten gir noen ganske gode hint og tips for å flytte på nettstedet. Du kan få god informasjon mens du konfigurerer videresendingsadressen din. Når du har fullført adresseendringen, vil du kunne be om nyttige kuponger og rabatter via Postal Servicersquos nettside. DIY Moving vs Hiring Professionals For det meste av mitt voksne liv, har jeg unngått å ansette profesjonelle movers, istedenfor å stole på venner og familie for å hjelpe med flytting. I de senere årene har Irsquove imidlertid blitt en stor talsmann for å ansette profesjonelle movers for seks spesifikke grunner: Theyrsquore Fast. Hvis tiden er bekymret for deg, er det mye fornuftig å ansette profesjonelle movers. Venner og familie kan bety bra, men i min erfaring kan de gjøre et trekk langt lenger enn det må være. Fordeler vet hvordan man får folk flyttet raskt og effektivt. De viser seg på samme tid. Det kan være vanskelig å få venner og familie til å koordinere sine tidsplaner. Dette betyr at du må måtte betale for å ha flyttet ditt ferdig i skift. Igjen, dette tar opp tid som du kan bruke til å jobbe, pakke ut eller fullføre andre prosjekter. De tar en lastebil. Selv om det er et lokalt trekk, vil de ta med en lastebil som er den riktige størrelsen på flyet ditt, slik at du ikke sparer tid frem og tilbake mellom gamle og nye hjem. De bringer verktøy. Movers vil bringe håndvogner, håndverktøy og andre ting som gjør det lettere å ndash, ikke lenger venter på at kusinen din skal løpe til maskinvarebutikken for å plukke opp en skrutrekker slik at du kan skille mellom bokhyllene dine. De Donrsquot Break så mange ting. Ikke bare er profesjonelle movers mer sannsynlig enn amatører å vite hvordan du skal beskytte dine eiendeler under et trekk, du må ikke takle noen post-move klosset hvis en av dem klarer å slippe ditt grandmotherrsquos antikke speil. Du Donrsquot må mate dem. Det er bare høflig å mate venner og familie når de hjelper deg med å flytte. Hvis flyttet ditt foregår i etapper, må du ha flere måltider. Kostnaden for disse måltidene legger til, så vær sikker på å vurdere disse høflighetsmåltider når du sammenligner kostnaden for profesjonelle movers til en DIY-jobb. Hvis du er veldig lav på kontanter, eller hvis du bare har noen ting å flytte, er det ofte fornuftig å gjøre det selv. Men hvis du har litt budsjettfleksibilitet og ønsker å spare tid og stress, er det fornuftig å ansette profesjonelle movers. Hvordan lagre på vanlige flytende utgifter Flytte kostnader legger til. I mange tilfeller er den beste måten å holde disse kostnadene nede på, å planlegge kjøpene dine på forhånd ved å handle for salg, sammenligne sitater og påkalle freebies (for eksempel flyttbare bokser) fra jobb eller venner. Hvis flyttingen din er relatert til en jobbflytting, kan du til og med kunne trekke flytende utgifter på dine skatter. Det er fem vanlige flytende utgifter som er enkle å spare på: 1. Pakking Du vet aldri hvor mye du har før du begynner å pakke. Når du flytter ndash spesielt for lange avstander ndash, kan sikker pakking ofte gjøre en betydelig forskjell i tilstanden til dine eiendeler når de når destinasjonen din, så sørg for at du har nok bokser, tape og boblehull på hånden. Samle pakkematerialer. Begynn å samle pakningsmaterialer så snart som mulig. Be om gamle bokser på jobb (noen selskaper har spesielle retningslinjer for å ta bokser eller brukte pakkematerialer hjemme, så sørg for å spørre din veileder før du begynner å ta tak i boksene) og spør venner og naboer for sine bokser, gamle melkekasser og pakkematerialer . ReduceRecycle. Flytte er en flott tid å laste ut ting du sjelden eller aldri bruker. Begynn flyttet ditt ved å sortere gjennom dine eiendeler. Et garasjesalg kan tjene deg litt trengte penger for å hjelpe deg med flytte samtidig som du eliminerer tid og problemer med å flytte uønskede varer. 2. Profesjonelle Movers Effektive, profesjonelle movers kan redusere mengden tid som et trekk tar mens du også sikrer dine eiendeler. Likevel, de koster penger ndash og flytte tjenester arenrsquot alltid billig. Du kan spare penger ved å ansette et firma med et rykte for å være rask og effektiv, og det tar skritt på forhånd for å gjøre det lettere for dine movers å gjøre jobben sin. Gjør din forskning. Få på nettet og begynne å undersøke de bevegelige selskapene i ditt område. Yelp. Better Business Bureau. og Angiersquos List er gode kilder til informasjon. Få flere bud. Be om bud fra minst tre selskaper slik at du kan sammenligne priser. Leie for Speed. For en kortflyttelsesflyt vil ditt flyttende selskap vanligvis belaste deg for hver time. Dessverre, noen skruppelløse movers utnytte sine kunder ved å dra føttene mens du beveger dine ting. Når du sammenligner vurderinger på forbrukerrapporteringssteder, vær spesielt oppmerksom på hvilke tidligere klienter som har å si om hastigheten på en companyrsquos movers. Begynn å pakke tidlig. Hvis du fortsatt skyver dine eiendeler i bokser når movers dukker opp, vil du gå mye lenger. Gi deg mye tid til pakking. DIY hva du kan, når det er praktisk. Hvis du skal følge din flyttbare varebil over hele byen, lager du opp bilen din med så mye lett å flytte ting som mulig. Søppelposer fulle av klær, håndklær og sengetøy er vanligvis lett nok til å bære, og du må generelt ikke bekymre deg for skade. Hvis du bor i nærheten av ditt nye hus eller leilighet og kan få nøklene til ditt nye sted før din offisielle flyttedato, kan du prøve å flytte over en carload eller to når du har fritid. Du kan kanskje barbere en time eller mer av dine flyttetider. Be om tips. Profesjonelle movers vet hvordan du raskt og trygt kan flytte husholdningsvarer, så sørg for å be om råd. Mine movers tilbød massevis av tidsbesparende tips, inkludert råd om hvordan du riktig puter og krymper inn møbler, lamper og tilbehør. Når det er mulig, demonter lampene (dvs. fjern lampeskjærene, skru opp lyspærene og pakk dem i en separat boks), sengerammer og andre gjenstander før du kommer opp. Fjern veiblokker. Hvis du har mange store, voluminøse møbler, må du sørge for at den faktisk kan passe gjennom dører og haller i både gamle og nye boliger. Ta noen mål, og hvis du mistenker at det vil være en tett passform, fjern dørene på forhånd, om mulig. Hvis du beveger deg ut av et delt rom, bruker du fargerte malere tape til å markere hvilke elementer som skal flyttes, slik at du kontinuerlig stiller spørsmål fra movers. Dette vil barbere tiden av farten og redusere både kostnadene og frustrasjonsnivået. Få parkeringstillatelser. Flyttet ditt kommer til å ta mye lenger tid hvis movers må parkere nedover kvarteret og rundt hjørnet. Hvis ditt nye sted doesnrsquot har en privat oppkjørsel, må du snakke med bygningsjefen eller utleier om alternativene dine før du flytter dagen. Du kan muligens få tillatelse til å flytte i en lastesone, ledig parkeringsplass eller i et ldquopermit requiredrdquo gateområde mens de bærer boksene dine inn i ditt nye hjem. Vurder forsikring. Mange steder kan ditt ansvar for skade eller tap av eiendommen være svært begrenset. Ifølge US Department of Transportationrsquos Federal Motor Safety Administration. Moverrsquos ansvar for dine eiendeler er maksimalt 0,60 per pund, per vare. Du har imidlertid muligheten til å kjøpe bedre dekning gjennom din mover, så vær sikker på å spørre om alternativene dine. 3. Lastebiler og oppbevaring Hvis du velger å flytte deg selv, vil du sannsynligvis måtte leie en lastebil. Men hvis flyttingen din er midlertidig, eller hvis du har flere eiendeler enn plass, kan det hende at en lagringsenhet er nødvendig. Som med å ansette et flyttefirma, betaler det ofte å gjøre noen undersøkelser på et companyrsquos rykte, samt priser. Hvis du kjøpte ditt nye hjem, snakk med eiendomsmegleren. Noen eiendomsmeglere har sin egen lastebil som du kan bruke gratis for å fullføre en kortflytting. Spør din eiendomsmegler hvis denne tjenesten leveres. Flytting av lastebiler. Pass på at du leier en flyttbar lastebil som sikkert kan ta imot dine eiendeler. Mens du donrsquot ønsker å leie en lastebil som er større enn du føler deg komfortabel å kjøre, leier et lite kjøretøy og gjør flere turer vil koste deg mye i gasspenger og vil redusere flyttingen. Utleie av lagringsenhet. Hvis du må holde ting i lager for en stund, kan du handle rundt for lagringstjenester utenfor stedet. Disse selskapene annonserer ofte online avtaler (for eksempel en monthrsquos-lagring for 1) som kan spare deg for mye penger, spesielt hvis du bare trenger kortvarig lagringstjeneste. Se etter Combo-tilbud. Noen lagringsenheter tilbyr også flytting av lastebiler og varebiler sammen med lagringsplass. Spør om dette alternativet og sammenlign kostnader. 4. Oppsett Rengjøring Hvis flyttingen din er kort, kan du enkelt pakke opp rengjøringsmateriellene og kaste maten inn i en kjøler før du kjører til ditt nye hjem. Men denne vanlige jobben fungerer hvis du lager en langdistanseflytting, så gjør deg klar til å betale for å oppheve ditt pantry, kjøleskap og skap. Besøk en Dollar Store. Hvis du har et lite budsjett, kan dollarbutikker være en livredder. Mens Irsquom ikke alltid er gal om kvaliteten på produktene som er tilgjengelige hos dollarbutikker, bør mange ting ndash som rengjøringsprodukter ndash tide deg over til du har råd til å kjøpe sine merkenavn. Sjekk ut Secondhand Stores. Butikkbutikker kan være en gullgruve for de som nylig har flyttet. Som dollarbutikker kan prisene på andrehandsbutikker bli slått, og du kan til og med kunne plukke opp retter, kjøkkenutstyr og andre husholdningsartikler. Selv om du er gal på valgene i din lokale butikkbutikk, kan du vanligvis finne noen brukbare gjenstander som du kan gi tilbake på et senere tidspunkt. Scour Craigslist og Freecycle. Mange folk gir bort husholdningsartikler til alle som vil ta seg tid og problemer med å plukke dem opp. Gjør dette før du returnerer leiebilen din slik at du kan hente store varer. Klipp de kupongene. I tillegg til kuponger for nasjonale merkevarer funnet i avis sirkulær, sjekk online for kupong tilbud også. Mange kupongsider lar deg legge inn postnummeret til din nye bolig, slik at du kan finne tilbud som er eksklusive for ditt område. Å ha kuponger som allerede er skrevet ut og i hånden (spesielt hvis du må vente et par dager for at Internett-tjenesten skal settes opp) kan gjøre dine første dagligvarehandler ekspedisjoner mindre kostbare. 5. Verktøy, kabel og Internett Få verktøyene dine. kabel. og Internett-tjenesten oppretter kostnader både tid og penger. Avhengig av kreditt score. Du kan bli bedt om å foreta et innskudd eller en forskuddsbetaling på et verktøy, så hold dette i bakhodet når du planlegger budsjettet ditt, fordi flere innskuddsgebyrer virkelig kan ta et gebyr på budsjettet. Hvis du setter opp verktøyene dine på forhånd, enten via telefon eller via Internett, kan du få et bekreftelsesnummer for enten din serviceforespørsel eller innskuddspensjon. Hold en kopi av disse numrene hendig under flyttingen din, hvis du trenger å henvise til dem mens du slår på verktøyene dine eller løser et kundeserviceproblem. Det er også en god ide å legge til telefonnumrene til verktøyselskapene, sammen med bygningsadministratoren, til mobiltelefonen din før du flytter dagen. Få en liste. Når du leier eller kjøper et sted, spør utleier, eiendomsforvalter eller eiendomsmegler for en liste over verktøy, kabel og Internett-selskaper som betjener ditt hjem. I mange tilfeller kan du konfigurere disse tjenestene på nettet, selv om du kanskje må snakke med en kundeservicerepresentant for å få ordninger for installasjon eller for å få svar på spørsmål. Vær fleksibel. Hvis servicetekniker ikke vises i tide ndash eller i det hele tatt, kan det hende du må ta ekstra tid fra jobben til å vente. Hvis du bor alene eller det ikke er en annen voksen i din husstand som kan vente på at en installatør skal ankomme, kan du tenke på å flytte noen dager før du starter en ny jobb, slik at du må revidere arbeidsplanen din hvis din første avtale går gjennom. Se etter tilbud. Kabel-, telefon - og Internett-selskaper tilbyr ofte pakketilbud på sine tjenester, hvorav noen kan spare deg for seriøse penger. Lokale aviser driver ofte annonser for spesielle kampanjer, så ta opp et papir for å se om du kan spare enda mer penger ved å benytte deg av en spesialrabatt. DIY Hjemreparasjoner Når du kommer inn i ditt nye hjem, kan du oppleve at mens det er strukturelt lyd, krever det litt sprucing opp. Yoursquoll må komme raskt på jobb for å sikre at ditt nye hjem er levedyktig. Hvis du donrsquot har verktøyene dine praktisk, eller hvis du har en spesielt intens reparasjonsjobb som du trenger å kreve spesialutstyr og forsyninger, må du ha en tur til maskinvarebutikken. Her er tre måter å kutte ned på kostnader: Sjekk Craigslist og Freecycle. Ved å sjekke Craigslist og Freecycle. du kan oppleve at det er noen i ditt nye nabolag som gir bort ekstra maling, gulv, benkeplater eller skap gratis. Bruk disse kupongene. Både Home Depot og Lowersquos tilbyr spesielle kuponger for folk som beveger seg. Bare besøk deres nettside for å registrere deg, og husk å sjekke disse tilbudene fra USPS også. Snakk med naboene dine. Hvis du finner ut at ditt hjem trenger en reparasjon som du kan gjøre på egen hånd, snakk med naboene dine. De kan være en god kilde til informasjon om lokale håndverkere eller entreprenører som kan gjøre store reparasjoner. Bare vær sikker på å krysse gjennom sine anbefalinger på nettsteder for forbrukernes advokat og, når det er mulig, få flere estimater før du gjør en forpliktelse. Send dine tilhørigheter Hvis du har en stor del eiendeler og er i ferd med å gjøre en langdistanseflyt, se på frakt noen eller alle dine eiendeler, spesielt hvis du planlegger å fly ut til ditt nye hjem eller arenrsquot komfortabelt å kjøre en leie lastebil over hele landet. Fraktpriser gjennom USA Postal Service ndash, spesielt mediepost og pakkeposttjenester, er ndash rimelig og kan koste mindre enn en lastebilutleie eller ansette et fjernflyttingsfirma. Postofficeersquos nettstedet på USPS er veldig enkelt å bruke, og veileder deg trinn for trinn i måling, veiing og bestemmelse av portokostnader for pakkene dine. Du kan til og med ordne gratis eller lavpris henting av pakkene dine via nettsiden, og du sparer en tur til postkontoret. Hvis du sender varene dine, må du bare bruke helt nye kartonger. Mens gamle bokser kan fungere godt for korte avstandsbevegelser, kan de vise seg å være for spinkel for langtransport. Donrsquot tar noen sjanser, og beskytter dine eiendeler med nye, robuste bokser. Et ord til selvstendig næringsdrivende I tillegg til kontantutlegget for flyttemuligheter, lastebilutleie og gjenoppretting av husholdningsartikler, vil du kanskje og din familie ndash trolig trenge å ta deg tid til å jobbe, skole og andre aktiviteter. Dette kan være vanskelig, selv om jobben gir deg betalt tid utenom det gjør det alltid vondt å tilbringe ferietid på ldquochores. rdquo Hvis du er selvstendig næringsdrivende og jobber hjemmefra. Men et trekk kan midlertidig ødelegge ødeleggelse på din økonomi hvis du donrsquot klarer flyttingen din. Her er noen ideer for å holde virksomheten din jevn under flyttingen: Planlegg langt i forkant. Planlegging fremover er alltid viktig når du flytter, men la deg selv ha en ekstra måned eller to hvis du driver din egen virksomhet. Dette vil gi deg den tiden du trenger for å varsle kundene, spare penger, og sørge for et raskt og effektivt trekk som gjør at du raskt kan komme opp når kjøringen er fullført. Kontakt Klienter. Å la kundene dine få vite om flyttingen din før du flytter, tjener flere formål. For det første gir deg muligheten til å berøre base med hele klientlisten, slik at du kan koble deg til gamle klienter som du har jobbet med i en stund. Din melding kan motivere dem til å ansette deg. Det underretter også faste kunder om at du kan ha litt nedetid, slik at de bedre kan planlegge egne forretningsaktiviteter. Sørg for å gi klienter informasjon om hvordan du kontakter deg under overgangen din. Beskytt ditt Nest Egg. Tiden rundt flyttet ditt er ikke på tide å gjøre store kjøp. Med alle de involverte utgiftene, pluss den tiden du kanskje savner fra jobb, vil du ønske å minimere utgifter så mye som mulig. Videre, hvis du går inn i noen store problemer, inkludert de som vil tvinge deg til å flytte en gang etter at du har flyttet ditt, trenger du virkelig ekstra penger. Sørg for at du har nok besparelser til å dekke minst en måneders kostnader. Beskytt verktøyene dine. Vær spesielt forsiktig med ldquotools av traderdquo mens du beveger deg. Sørg for at de er godt pakket hvis mulig, flytt dem selv for å sikre at de får spesiell forsiktighet for å unngå tap eller skade. Finn en alternativ Internett-kilde. Mange selvstendig næringsdrivende stole tungt på Internett. Hvis du er bekymret for å få Internett opprettet i ditt nye hjem, se på tilkoblingsalternativer i ditt nye nabolag. Identifiser kaffebarer, offentlige biblioteker. og andre steder med WiFi før du kommer inn i byen. På denne måten, hvis du trenger Internett raskt, må du sløse bort tid på å søke etter et sted som tilbyr det. Andre muligheter er å få et USB-modem som du kan bruke til å logge på en betal-som-gå-trådløs tjeneste. Dette vil tillate deg å komme deg overalt hvor som helst, når som helst. Prioritere Få ditt hjemmekontor satt opp. Selv om resten av hjemmet ditt er i kaos, må du sette arbeidsområdet ditt så raskt som mulig. Yoursquoll være bedre i stand til å fokusere og komme ned til å tjene en inntekt hvis du har et rent og organisert hjemmekontor. Endelig ord Flytte fra ett hjem til et annet kan være en spennende og ekstremt glad tid i livet ditt. Uansett er stress og store utgifter vanligvis en del av opplevelsen, uansett hvor fantastisk ellers. Men ved å være spesielt oppmerksom på de økonomiske aspektene ved å bevege seg og ta enkle trinn for å redusere kostnadene, reduserer yoursquoll dette stresset betydelig. Dette vil gjøre overgangen til et nytt hjem og fellesskap lettere for deg selv og din familie. For de av dere som har opplevd et trekk, hva er noen av dine tips for å redusere kostnader og stress. Lainie Petersen har mastergrader i bibliotek og informasjonsvitenskap, teologiske studier og guddommelighet, og tilbrakte fem år i samsvar med lovgivningen for en større utdanning forlegger. En levetid Chicagoian, hun tilbrakte nylig nesten et år som bor i skogen i det sørlige Oregon før han bestemte seg for å reise hjem til sin familie og venner. I8217ll sannsynligvis beveger seg i slutten av denne måneden og gleder meg ikke til den faktiske bevegelige delen. Jeg sannsynligvis ende opp med å gjøre det selv, fordi jeg er altfor sparsom. Var flytte ca 40 minutter sør, så det er ikke en stor avstand. Hvis det var x-land, betaler Id sikkert for å få det flyttet skjønt. Hver gang jeg flytter, slutter jeg å leie en større lastebil hver gang. God ting vi allerede flyttet massevis av bokser til et lagringsplass for husvisninger. Heldigvis har vi mye av vårt søppel (ja søppel) i et lagringsrom, så det burde ikke være så ille å flytte resten av tingene. Selv om I8217m definitivt leie en lastebil denne gangen. It8217s er lett å akkumulere noen materielle varer etter 7 år i et hjem. U-Haul synes å være den rimeligste rundt her, men noen av lastebilene er godt forbi deres førsteklasses. Jeg ønsker absolutt deg lykke med flytte madsaver Kira Botkin Jeg hater å flytte så mye at det er vel verdt det for meg å vurdere 300 en investering i min egen sunnhet. Men ja, det er utrolig dyrt å ha movers pack for deg, så Id sannsynligvis bare holde med å pakke boksene selv og å ha fagfolk flytte dem. ) Og profesjonelle movers bør dekke tapt eiendom. du trenger å ha en løpeboks teller eller noe skjønt. Jeg vet heller ikke hvordan jeg ville føle meg om å ha fremmede som håndterer alle mine ting. I8217m mer komfortabel pakking på egen hånd, tror jeg. Jeg kommer faktisk på å gjøre nøyaktig samme beslutning om hvor mye jeg skal bruke på å flytte fra min nåværende leilighet til den nye. Kjæresten min og jeg flytter inn, og vi må flytte begge våre ting til det nye stedet. Som du nevnte, hvor mye er min tid det er verdt å tenke hva som skal ende med å gjøre, er å splitte forskjellen mellom å flytte oss og ansette folk. Skal leie en stor U-haul og samle så mange venner som mulig, så mate dem alle og ha tonnevis med kalde drikker på hånden som betaling. Det vil fortsatt være mye arbeid for oss, men ikke så mye som å flytte på egen hånd, og ikke så dyrt som å ansette pro movers. -) Lykke til med bevegelsen Takk for råd. I8217m flytting og don8217t har plass til å ta alt akkurat nå, så jeg skulle bare sette noen ting inn i Lake Wales-lagring. Jeg visste ikke hva jeg ville trenge med en gang, og hva jeg kunne sende senere. Takk igjen for rådene nebraskalandmoving movers Nebraska Takk for alle disse svært nyttige tipsene. Faktisk er å ansette et flyttende selskap den beste måten når det gjelder flytting, men for de som er begrenset av et bestemt budsjett, er det ikke dårlig å gjøre det selv. Med riktig metode kan de virkelig spare mye. Disse tipsene du har gitt, er av stor nytte. Flere vil definitivt dra nytte av alle disse. AmericanSpeechwriter Anthony Trendl Stor, nyttig artikkel. I8217ve flyttet mye, men jeg trengte en oppfriskningskurs. Takk removalswimbledonsw19.co. uk Kate Windleton En flott artikkel om flytting faktisk 8211 inkluderer alle trinn for et trekk med minimumspress og problemer. Bruke et flytende gjennomsnitt i budsjettering Min kone og jeg bruker en enkel matematisk konstruksjon kalt et glidende gjennomsnitt for å hjelpe oss budsjett og anslå kommende regninger. What8217s et flytende gjennomsnitt Let8217s sier at våre telefonregninger de siste tolv månedene var som følger: Mai 2006 8211 55 juni 2006 8211 55 juli 2006 8211 58 august 2006 8211 55 september 2006 8211 80 oktober 2006 8211 55 november 2006 8211 55 desember 2006 8211 55 Januar 2007 8211 85 Februar 2007 8211 55 Mars 2007 8211 55 april 2007 8211 57 Vår grunnleggende kostnad er 55, men til tider bruker vi våre telefoner utenfor vårt anropsområde og påfører noen heftige regninger. Dette skjer grovt tilfeldig. Hvis vi gjennomsnittlig kostnadene ved disse tolv regningene, kommer vi opp med et gjennomsnitt på nøyaktig 60, noe som vi estimerer vår neste mobiltelefonregning å være. Mesteparten av tiden, er det litt under dette, så vi tar det ekstra 5 og legger det i vår sjekkkonto, hvor det tjener interesse. Da, når vi får en høyere regning, kan vi betale det lett ut med pengene vi har holdt på. Enkelt, akkurat Here8217s hvor det blir interessant. Let8217s sier at vår neste regning, for mai 2007, er 75. Når vi omberegner, legger vi ikke bare til det nye nummeret, vi slipper den eldste. Hvorfor det gjenspeiler vår situasjon langt nok tidligere at den ikke virkelig reflekterer den faktiske bruken akkurat nå. Så når vi gjennomsnittser tallene, slipper den eldste og legger til den nye, får vi et nytt gjennomsnitt på 61,67, hvilket er hvor mye vi budsjett for for juniregningen. It8217 er veldig enkelt å holde oversikt over alt dette i Excel. Vi har bare tolv rader (en for hver måned), og vi overskriver bare regningen fra et år siden med den nyeste regningen og Excel beregner vårt budsjett for oss. Etter hvert som vi blir mer forsiktige med våre mobiltelefonminutter, faller dette bevegelige gjennomsnittet sakte og frigjør mer plass i budsjettet. Vi kan faktisk se frugality på jobben. Hva med når regningen varierer ganske Let8217s sier at våre elektriske regninger i løpet av det siste året var som følger: Mai 2006 8211 50 juni 2006 8211 60 juli 2006 8211 65 august 2006 8211 70 september 2006 8211 45 oktober 2006 8211 40 november 2006 8211 50 Desember 2006 8211 80 januar 2007 8211 85 februar 2007 8211 95 mars 2007 8211 70 april 2007 8211 60 Dette er omtrentlig typisk for Midtvesten, da høst og vår strømforbruk er alltid mye lavere enn sommeren (når du trenger air condition) og vinter ( når du trenger oppvarming). Hvis vi gjennomsnittlig kostnaden for disse tolv elregningene, kommer den ut til 64,17, som vi bruker som et anslag for den kommende strømregningen. Men vi vet at om vinteren og sommeren blir det mer enn det, og om våren og høsten vil det bli mindre enn det. Så, vi budsjetterer i 64,17 for elektrisitet i mai, og vet at det nesten sikkert er at vår regning vil være mindre enn det, og vi forlater overskytende i vår rentebærende kontrollkonto. Så, i august bruker vi de pengene vi igjen i å sjekke for å betale den uunngåelig høyere regningen, og vi har tjent litt interesse i prosessen. I likhet med mobiltelefoneksemplet, når vi starter kostnadsbesparende tiltak (som å installere CFLer), fører det til at alle regningene faller, og over tid begynner vi å se mer puste i budsjettet (som vanligvis betyr mer penger i bank). Excel gjør dette alt automatisk, heldigvis. Hva skjer når du flytter og alle tallene endrer seg Første, vi tar verktøyene estimater fra den forrige eieren og legger til 20 (for å gi oss rikelig med spillerom). Deretter skriver vi inn dette nummeret i alle tolv måneder. så det bevegelige gjennomsnittet er faktisk bare lik estimatet pluss 20. Når vi begynner å motta regninger, begynner vi å skrive inn reelle tall 8211, nesten sikkert, de virkelige regningene vil være lavere enn våre polstrede estimater, så over tid vil budsjettet få puste rom heller enn å miste det. Anbefalt for deg Bli kvitt høyrente gjeld med en 0 balanseoverføring kredittkort Reklameopplysninger: TheSimpleDollar har et reklamevilkår med noen av tilbudene som er inkludert på denne siden. Rangeringen og oppføringene av våre vurderinger, verktøy og alt annet innhold er imidlertid basert på objektiv analyse. For mer informasjon og en komplett liste over våre annonsepartnere, vennligst sjekk ut vår fullstendige annonseringsopplysninger. TheSimpleDollar forsøker å holde sin informasjon nøyaktig og oppdatert. Informasjonen i våre vurderinger kan være forskjellig fra hva du finner når du besøker en finansinstitusjon, tjenesteleverandør eller en bestemt produktwebside. Alle produkter presenteres uten garanti. Buffer Diggit Email Mer Facebook Flattr Google Linkedin Pinterest Skriv ut Reddit Stumble tumblr Twitter VK WhatsApp Yummly XingCalculating glidende gjennomsnitt i Excel I denne korte opplæringen lærer du hvordan du raskt kan beregne et enkelt glidende gjennomsnitt i Excel, hvilke funksjoner som skal brukes til å flytte gjennomsnittet for de siste N dagene, ukene, månedene eller årene, og hvordan å legge til en glidende gjennomsnittlig trendlinje til et Excel-diagram. I et par nyere artikler har vi tatt en nærmere titt på beregningen av gjennomsnittet i Excel. Hvis du har fulgt bloggen din, vet du allerede hvordan du skal beregne et normalt gjennomsnitt og hvilke funksjoner som skal brukes for å finne vektet gjennomsnitt. I dagens veiledning drøfter vi to grunnleggende teknikker for å beregne glidende gjennomsnitt i Excel. Det som beveger seg i gjennomsnitt Generelt kan glidende gjennomsnitt (også referert til som rullende gjennomsnitt, løpende gjennomsnitt eller flytende gjennomsnitt) defineres som en rekke gjennomsnitt for forskjellige delsett av det samme datasettet. Det brukes ofte i statistikk, sesongjustert økonomisk og værprognosering for å forstå underliggende trender. I aksjehandel er glidende gjennomsnitt en indikator som viser gjennomsnittsverdien av en sikkerhet over en gitt tidsperiode. I næringslivet er det en vanlig praksis å beregne et flytende gjennomsnitt av salg for de siste 3 månedene for å bestemme den siste trenden. For eksempel kan det bevegelige gjennomsnittet på tre måneders temperatur beregnes ved å ta gjennomsnittet av temperaturer fra januar til mars, deretter gjennomsnittet av temperaturer fra februar til april, så fra mars til mai og så videre. Det eksisterer forskjellige typer bevegelige gjennomsnitt som enkle (også kjent som aritmetiske), eksponentielle, variable, trekantede og vektede. I denne opplæringen ser vi på det mest brukte enkle glidende gjennomsnittet. Beregning av enkelt bevegelige gjennomsnitt i Excel Totalt sett er det to måter å få et enkelt glidende gjennomsnitt på i Excel - ved hjelp av formler og trendlinjealternativer. De følgende eksemplene viser begge teknikker. Eksempel 1. Beregn glidende gjennomsnitt for en bestemt tidsperiode Et enkelt glidende gjennomsnitt kan beregnes på kort tid med AVERAGE-funksjonen. Anta at du har en liste over gjennomsnittlige månedlige temperaturer i kolonne B, og du vil finne et glidende gjennomsnitt i 3 måneder (som vist på bildet ovenfor). Skriv en vanlig AVERAGE-formel for de tre første verdiene, og skriv den inn i raden som svarer til 3-verdien fra toppen (celle C4 i dette eksemplet), og kopier deretter formelen ned til andre celler i kolonnen: Du kan fikse kolonne med en absolutt referanse (som B2) hvis du vil, men sørg for å bruke relative radreferanser (uten tegnet) slik at formelen justeres riktig for andre celler. Husk at et gjennomsnitt beregnes ved å legge opp verdier og deretter dividere summen av antall verdier som skal gjennomsnittes. Du kan bekrefte resultatet ved å bruke SUM-formelen: Eksempel 2. Få glidende gjennomsnitt for en de siste N dagene ukene måneder år i en kolonne Anta at du har en liste over data, f. eks salgstall eller aksjekurser, og du vil vite gjennomsnittet for de siste 3 månedene når som helst. For dette trenger du en formel som vil beregne gjennomsnittet så snart du angir en verdi for neste måned. Hva Excel-funksjonen er i stand til å gjøre dette Den gode gamle AVERAGE i kombinasjon med OFFSET og COUNT. AVERAGE (OFFSET (første celle. COUNT (hele rekkevidde) - N, 0, N, 1)) Hvor N er nummeret på de siste dagene ukene månedene år å inkludere i gjennomsnittet. Ikke sikker på hvordan du bruker denne bevegelige gjennomsnittlige formelen i Excel-regnearkene. Følgende eksempel vil gjøre tingene klarere. Forutsatt at verdiene til gjennomsnitt er i kolonne B som begynner i rad 2, vil formelen være som følger: Og nå kan vi prøve å forstå hva denne Excel-glidende gjennomsnittlige formel faktisk gjør. COUNT-funksjonen COUNT (B2: B100) teller hvor mange verdier som allerede er angitt i kolonne B. Vi begynner å telle i B2 fordi rad 1 er kolonneoverskriften. OFFSET-funksjonen tar celle B2 (det første argumentet) som utgangspunkt, og utligner tellingen (verdien returnert av COUNT-funksjonen) ved å flytte 3 rader opp (-3 i det andre argumentet). Som resultat returnerer den summen av verdier i et område som består av 3 rader (3 i 4. argumentet) og 1 kolonne (1 i det siste argumentet), som er de siste 3 månedene vi ønsker. Endelig sendes returnert sum til AVERAGE-funksjonen for å beregne glidende gjennomsnitt. Tips. Hvis du jobber med kontinuerlig oppdaterbare regneark der nye rader vil bli lagt til i fremtiden, må du sørge for å gi et tilstrekkelig antall rader til COUNT-funksjonen for å imøtekomme potensielle nye oppføringer. Det er ikke et problem hvis du inkluderer flere rader enn det som trengs, så lenge du har den første cellen til høyre, vil COUNT-funksjonen kaste bort alle tomme rader uansett. Som du sikkert har lagt merke til, inneholder tabellen i dette eksemplet data i bare 12 måneder, og likevel leveres rekkevidde B2: B100 til COUNT, bare for å være på lagringssiden :) Eksempel 3. Få glidende gjennomsnitt for de siste N-verdiene i en rad Hvis du vil beregne et glidende gjennomsnitt for de siste N dagene, månedene, årene etc. i samme rad, kan du justere Offset-formelen på denne måten: Anta at B2 er det første nummeret på rad, og du vil ha For å inkludere de siste 3 tallene i gjennomsnittet, har formelen følgende form: Opprette et Excel-glidende gjennomsnittlig diagram Hvis du allerede har opprettet et diagram for dataene dine, legger du til en glidende gjennomsnittlig trendlinje for diagrammet i løpet av sekunder. For dette skal vi bruke Excel Trendline-funksjonen og de detaljerte trinnene følger nedenfor. I dette eksemplet har Ive opprettet en 2-D-kolonnediagram (Sett inn tab gt Charts-gruppe) for salgsdata: Og nå vil vi visualisere det bevegelige gjennomsnittet i 3 måneder. I Excel 2010 og Excel 2007 går du til Layout gt Trendline gt More Trendline Options. Tips. Hvis du ikke trenger å spesifisere detaljene, for eksempel det bevegelige gjennomsnittlige intervallet eller navnene, kan du klikke Design gt Add Chart Element gt Trendline gt Flytte gjennomsnitt for det umiddelbare resultatet. Format Trendline-panelet åpnes på høyre side av regnearket ditt i Excel 2013, og den tilsvarende dialogboksen vil dukke opp i Excel 2010 og 2007. For å finjustere din chat, kan du bytte til Fill amp Line eller Effects-fanen på Format Trendline-panelet og spill med forskjellige alternativer som linjetype, farge, bredde osv. For kraftig dataanalyse, vil du kanskje legge til noen bevegelige gjennomsnittlige trendlinjer med forskjellige tidsintervaller for å se hvordan utviklingen utvikler seg. Følgende skjermbilde viser 2-måneders (grønn) og 3-måneders (mursteinrød) bevegelige gjennomsnittlige trendlinjer: Vel, det handler om å beregne glidende gjennomsnitt i Excel. Eksempelbladet med de bevegelige gjennomsnittlige formler og trendlinje er tilgjengelig for nedlasting - Flytte gjennomsnittlig regneark. Jeg takker for at du har lest og ser frem til å se deg neste uke Du kan også være interessert i: Ditt eksempel 3 ovenfor (Flytt gjennomsnitt for de siste N-verdiene på rad) virket perfekt for meg hvis hele raden inneholder tall. Jeg gjør dette for min golf league hvor vi bruker en 4 ukers rullende gjennomsnitt. Noen ganger er golferne fraværende så i stedet for en poengsum, vil jeg sette ABS (tekst) i cellen. Jeg vil fortsatt at formelen skal se etter de siste 4 poengene og ikke telle ABS enten i telleren eller i nevnen. Hvordan endrer jeg formelen for å oppnå dette Ja, jeg la merke til om cellene var tomme, var beregningene feil. I min situasjon sporer jeg over 52 uker. Selv om de siste 52 ukene inneholdt data, var beregningen feil hvis en celle før de 52 ukene var tom. Jeg prøver å lage en formel for å få det bevegelige gjennomsnittet i 3 periode, setter pris på om du kan hjelpe pls. Dato Produktpris 1012016 A 1,00 1012016 B 5,00 1012016 C 10,00 1022016 A 1,50 1022016 B 6,00 1022016 C 11,00 1032016 A 2,00 1032016 B 15,00 1032016 C 20,00 1042016 A 4,00 1042016 B 20,00 1042016 C 40,00 1052016 A 0,50 1052016 B 3,00 1052016 C 5,00 1062016 A 1,00 1062016 B 5,00 1062016 C 10,00 1072016 A 0,50 1072016 B 4,00 1072016 C 20,00 Hei, jeg er imponert over den enorme kunnskapen og den kortfattede og effektive instruksjonen du gir. Jeg har også en spørring som jeg håper du kan låne talentet ditt med en løsning også. Jeg har en kolonne A på 50 (ukentlig) intervall datoer. Jeg har en kolonne B ved siden av det med planlagt produksjon gjennomsnittlig i uken for å fullføre målet på 700 widgets (70050). I neste kolonne summerer jeg de ukentlige trinnene mine hittil (100 for eksempel) og beregner min gjenværende antall prognose avg per gjenværende uke (ex 700-10030). Jeg vil gjerne fylle ut en graf hver uke som starter med den nåværende uken (ikke begynnelsen x-aksen i diagrammet), med summen (100) slik at mitt utgangspunkt er den nåværende uken pluss gjenværende avgweek (20), og avslutte den lineære grafen ved slutten av uken 30 og y poenget på 700. Variablene for å identifisere riktig celledato i kolonne A og slutte ved mål 700 med en automatisk oppdatering fra dagens dato, forvirrer meg. Kan du hjelpe deg med en formel (Jeg har prøvd IF logikk med I dag og bare ikke løser det.) Takk Vennligst hjelp med den riktige formelen for å beregne summen av inntatt tid på en 7 dagers flytende periode. For eksempel. Jeg trenger å vite hvor mye overtid jobber av en person over en rullende 7-dagers periode beregnet fra begynnelsen av året til slutten av året. Total arbeidstid må oppdateres for de 7 rulledagene da jeg går inn i overtidstimene daglig. Takk Er det en måte å få summen av tall for de siste 6 månedene? Jeg vil kunne beregne sum for de siste 6 månedene hver dag. Så syk trenger det å oppdatere hver dag. Jeg har et Excel-ark med kolonner hver dag for det siste året og vil etter hvert legge til flere hvert år. noen hjelp ville bli verdsatt som jeg er stumped Hei, jeg har et lignende behov. Jeg må opprette en rapport som viser nye klientbesøk, antall klientbesøk og andre data. Alle disse feltene oppdateres daglig i et regneark. Jeg må trekke dataene for de foregående 3 månedene, fordelt på måned, 3 uker etter uker og siste 60 dager. Er det en VLOOKUP, eller formel, eller noe jeg kunne gjøre som vil lenke til arket blir oppdatert daglig, som også vil tillate at min rapport oppdateres daglig

Comments

Popular posts from this blog

Cash Eller Aksjeopsjoner

Kan jeg kontanter min ansatteaksjonsopsjoner. Snakk til arbeidsgiveren din hvis du har spørsmål om dine ansattes aksjeopsjoner. Relevante artikler. Noen arbeidsgivere gir ansatte opsjoner som en fordel og incitament. Å eie aksjer i en bedrift gjør en ansatt en del-eier, og dermed gi hver ansatt som har opsjoner en ekte grunn til å bryr seg om suksessen til selskapet. Arbeidsgiverne i det 21. århundre bruker i økende grad aksjeopsjoner i belønningsplaner, ifølge CNN Money. Det kan avgjøre om du kan kontanter ansatte aksjeopsjoner komme ned til hensyn som f. eks. Spesifikasjonene til opsjonsplanen. Kasseoppsummering av ansatte. Bare sett Ja, du kan kontanter aksjeopsjoner. Men forstå at du må kjøpe opsjonene før du selger dem. Når arbeidsgivere gir opsjoner, gir de ansatte muligheten til å kjøpe et bestemt antall av aksjer i selskapet, ikke de faktiske aksjene Hvis du utøver din aksjeopsjon, kjøper du dine opsjonsaktier fra Selskapet Når du eier aksjene, kan du gjøre som du vil med dem,

How Gjør Du Velge Din Megler Forex

Jeg har også valgt megleren fra vennen som introduserer, de introduserer meg og gjør beviset for meg at megleren virkelig fungerer bra for dem, så jeg vil følge dem og gå inn i megleren som de snakker. Opprinnelig skrevet av lovemoon2011: Hei hver og en Hvordan velger du din megler forex. Svar på dette spørsmålet er forskjellig fra næringsdrivende til næringsdrivende, men jeg tror det er regler som ikke varierer av hver handelsmann i velg meglerforexen som. 1- Troverdighet til selskapet 2- Selskaps tilbud 3- Utmerket teknisk støtte 4- Tilgangstypene for innskudd og uttak av penger 5- Kommisjonen og innbetalingshastigheten og uttak Jeg merker alltid at nybegynnere Fokuserer på tilbudene de skal være forsiktige Og nå Jeg spør deg Hvordan velger du meglerforexen jeg fant min elskede megler instaforex veldig enkelt. En av vennene mine har konto i det, og han sier hvordan man åpner en konto og gjør det. selv om min første konto er i insta, kan jeg ikke like megler enn instaforex, selv om de

Fx Alternativer Payoff Diagrammer

Options Pricing: Profit and Loss Diagrams Et resultat og tap diagram, eller risikografik. er en visuell fremstilling av mulig fortjeneste og tap av en opsjonsstrategi på et gitt tidspunkt. Alternativhandlere bruker resultat - og tapdiagrammer for å vurdere hvordan en strategi kan utføre over en rekke priser, og dermed få en forståelse av potensielle utfall. På grunn av et diagrams visuelle karakter kan handelsmenn vurdere potensiell fortjeneste og tap, og risikoen og belønningen for stillingen, med et blikk. For å opprette et overskudd og tap diagram, er verdier plottet langs X og Y akser. Den horisontale akse (x-aksen) viser de underliggende prisene, merket i rekkefølge med lavere priser til venstre og stigende priser mot høyre. Den nåværende underliggende prisen er vanligvis sentrert langs denne aksen. Den vertikale aksen (y-aksen) representerer potensielle resultat - og tapverdier for posisjonen. Breakeven-punktet (som indikerer ingen fortjeneste og ikke tap) er vanligvis sentrert p